2013. március 7., csütörtök

Levél a példaképnek

Kedves Jo!
 
A szavaknak ereje van. Ez egy vitathatatlan igazság. Egyetlen szó döntő lehet egy ember, egy ország vagy akár az egész világ életében. Háborúk dőlhetnek el, sorsok változhatnak meg. Így változtatták meg a te szavaid egy egész generáció életét.
A szavak teremtenek. Ahogyan te egy egész világot teremtettél a semmiből.
A szavak barátságokat alapoznak meg, ahogyan felejthetetlen barátságokról írtál, talán nem is sejtve, hogy ezzel ugyanilyen kötelékek születnek majd a világon mindenhol a rajongóid között.
A szavak tanítanak, ahogyan te megtanítottad nekünk, mi az igazi szeretet, mi a halál, mi a bátorság.
A szavak félelmet keltenek, mert tudjuk, hogy Tudodki nevét sem ok nélkül nem ejtették ki.
A szavak szeretetet hoznak, ahogyan te szeretettel töltötted meg a szívünket Harry és barátai iránt, az olvasás iránt, egymás iránt.
A szavaknak ereje van. Milliók számára bizonyos szavak már soha nem lesznek ugyanazok. Mert amikor meghalljuk őket, sokkal többre gondolunk, sokkal többet érzünk, mint mások. Villám, szemüveg, seprű, pálca, talár, bagoly, örökké...
Sohasem fogjuk elfelejteni, amit nekünk tanítottál, ahogy a távolból elfogadásra és szeretetre neveltél minket, és ahogyan ezzel egy hatalmas családot hoztál létre. Mert akármerre járok is a világban, megnyugtat a tudat, hogy bármikor összefuthatok valakivel, akinek ezek a szavak ugyanolyan sokat jelentenek, mint nekem.
Én innen a távolból egyetlen szót küldök most neked: Köszönöm.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett az, ahogy a szavak erejéről írtál és nekem is hasonló véleményem van erről. Én is remélem, hogy találkozok majd olyan emberekkel akiknek hasonló jelentőséggel bírnak ezek a szavak!

    VálaszTörlés
  2. Gyakorlatilag szívemből szóltál! <3
    Bo×××

    VálaszTörlés
  3. Nem először olvasom már ezt, de még mindig gyönyörű és igen, az én szívemből is szóltál. Most hetedszer is újraolvasva a HP 4-et leesnek dolgok, amik eddig nem, és ez hihetetlen jó érzés. Tudom úgy olvasni, mintha nem tudnám mi következne, vagy hogy mi lesz majd a hetedik kötet végén. A felsorolt szavakról nekem is mindig a HP fog eszembe jutni. Az örökké szóval kezdtem megszeretni Pitont:) A végére is csak azt tudom írni, hogy ez a levél gyönyörű:)

    VálaszTörlés
  4. Még mindig imádom az írásaidat :D Örülök , hogy olvasója lehetek :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, ilyennek kellene lennie egy rajongói levélnek.. Gyönyörű és szívhez szóló.
    Örülök, hogy végül ezt választottam a "játék utolsó történetének". Szép lezárás ez nekem. Köszönöm.

    Ui.: Függő lettem, úgyhogy remélem még sok-sok történettel és novellával megajándékozol minket. :)

    VálaszTörlés

Az oldalon található képek forrása az internet.